måndag 20 april 2015

Ren och skär lycka...

...att komma hem och gå ett, två eller tre varv i trädgården. Även om det egentligen är för sent. Barnen borde egentligen in och direkt i säng. Men vilket är härligast att höra glada skratt och rop från studsmattan eller se första blommorna på Accolade?!

Inse att alla knoppar som jag så sent som igår inte vågade inbilla mig att det var blomknoppar utan förmodligen blad, faktiskt ÄR blomknoppar. Redan första året kommer vi ha ett rosa moln utanför vardagsrumsfönstret!




Se att Magnolian inte bara har 1 blomknopp som sist för fyra år sedan utan 10-12 knoppar som förmodligen välkomnar imorgon när jag kommer hem! Ååååhh vad jag älskar våren! Och barnen även när de blir för trötta :-) mitt fel kunde inte gå in. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar